Van Ee & Trampolineplezier

http://www.trampolineplezier.nl/skin/frontend/default/tp-20/images/logo-combinatie-trampolineplezier-en-van-ee.png

Goed nieuws! Trampolineplezier gaat samenwerken met Van Ee Buitenspeelgoed.

Waarom samenwerken?

In 2014 runde ik (Hans) de webwinkel grotendeels alleen. Hoewel ik het contact met klanten erg leuk vind, merkte ik dat ik veel bezig was met operationeel werk. Mijn achtergrond ligt echter in online marketing (ik help ook andere webwinkels hiermee) en het gebruiksvriendelijker maken van websites.

Juist van het verbeteren van Trampolineplezier krijg ik veel energie (het bouwen van deze vergelijkingspagina bijvoorbeeld gaf vond ik erg leuk). Door het vele operationele werk wat komt kijken bij het runnen van een webwinkel, kwam ik hier weinig aan toe. Vanaf nu pakt Van Ee de levering van de bestellingen op en helpen zij als u contact met ons opneemt met vragen.

 

Voordelen voor u als klant

Deze samenwerking heeft diverse voordelen voor u:

  • beter bereikbaar. Onze klantenservice was in het verleden nog wel eens slecht telefonisch bereikbaar. Dit is nu verleden tijd.
  • betere beschikbaarheid van de producten. Van Ee heeft een deel van het assortiment op voorraad waardoor we minder afhankelijk zijn van leveranciers. In de afgelopen jaren hebben we steken laten vallen met de leverbaarheid van de trampolines. Dit willen we hiermee verbeteren.
  • fysieke showroom. Door onze samenwerking kunt u producten nu bekijken in de showroom in Kootwijkerbroek.
  • Dezelfde benadering. Van Ee deelt onze visie. Ook Van Ee wil haar klanten graag behandelen zoals ze zelf behandeld willen worden door anderen.

 

Hebt u in de afgelopen jaren bij ons besteld?

Voor u veranderd er niets. De garantie blijft gelijk. We helpen u nog steeds net zo graag. Het enige verschil is dat u nu Johan of Marleen aan de telefoon krijgt als u belt en met hen contact hebt als u mailt.

Feedback of klachten

Bij het opstarten van zo’n samenwerking komt het wel eens voor dat je wat over het hoofd ziet. Ik wil niet dat u als klant hier hinder van ondervind. Wilt u het mij persoonlijk laten weten als we steken hebben laten vallen? Mijn mailadres: hans@trampolineplezier.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *